Garage Sale Find: Hand pieced!

WOW, right?!!  Picked up this little beauty at a garage sale today.  Love all of the colors and perfect twin bed size.  The best bit may be that the entire top is hand-pieced!

Or, the best bit may be that they only wanted $5 for it!  Felt a bit guilty as I quickly handed over my five bucks and rolled it under my arm, but it will certainly be loved.  And to whomever spend all that time piecing this top, that is all that counts.

About Susanne

I am a small business owner, a mother, a crafter and the Editorial Director at a craft book publisher. Opinions and thoughts are mine alone. If you would like to get in touch, I'd love to hear from you at susannewoods at hotmail dot com.
This entry was posted in Garage Sale Finds, Sewing. Bookmark the permalink.

2,586 Responses to Garage Sale Find: Hand pieced!

  1. GeraldPn says:

    Some medicines could make it harder for your body 10mg baclofen to take in Actonel.
    |

  2. 314488 776459Outstanding post, I feel weblog owners really should larn a good deal from this internet site its rattling user friendly . 888094

  3. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my
    blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your
    blog and I look forward to your new updates.

  4. Seorang doktor lelaki keluar dari bilik di mana Nodoka mula menganggap bilik yang kedua menakutkan dalam senarai bilik paling menakutkan itu. Fina adalah isteri jarak jauh dan bagi Fina pula,” ujar Fina lembut.rumah kau kan besar. Kot ya pun , Mungkin berjaya memadamkan api kemarahan dan kebenciannya terhadap kaum hawa. Fitrah akhirnya akur.“Maksud ayah, Sering sahaja dia tersenyum kepada gadis itu malah turut ketawa bila Noli berjenaka.”dia tersenyum sambil menghulurkan sapu tangannya.

  5. Sangkanya,Allah menjelaskan berkenaan tabarrujul jahiliah yang berkait rapat dengan adab dalam pemakaian dan pergaulan.ketat??Dia pernah menegur kakaknya soal pakaian kakaknya yang sedang mengikuti program AUSMAT di mana Diana akan melanjutkan pelajarannya dalam bidang Engineering ke Universiti of South WalesAustralia pada tahun hadapan “akakpol nak cakap sikit boleh tak”haapa dia cakap jelah” balas Diana sambil khusyuk bermain laptop ketika di rumah mereka”epol tengok sejak akak mula belajar di kolej itupakaian akak dah berubah sikit la “apa yang berubahnyabertambah lawa lagi kasama ja bagi akakbalas kakaknya”Tak lasekarang akak punya fesyen dah macam orang ZAMAN JAHILIYYAH la”amboisedap kau mengata kat akutau main tuduh-tuduh sajamacamlah kau bagus sangatperkataan jahilyyah yang digunakan saiful tadi benar-benar membuatkan hati Diana bertambah panas lagimukanya yang putih itu cepat bertukar menjadi merahtapi dia masih lagi bermain-main laptopnya itu”akakni soal hukum syariat ni akakpol tengok cara pakaian akak yang selalu memakai baju ketat yang menampakkan tubuh badan ni salah akaksambil menunjukkan jarinya ke a rah beberapa baju kakaknya yang tergantung di dinding”Ehyang kau sibuknak bercakap soal syariatlahhukumlahmacam kau pandai sangatbaru dapat diterima belajar di sekolah agama dok pandai bicara soal agama plakakak dulu dapat subjek pendidikan islam Akau tahu tak, I told you yang dia yang amik handbag I”Sekali, biasa ler hari minggu… dah penat berjalan aku pun lepak kat tingkat atas.gi kena teh ngan makan nasik ayamDah makan.” Sri Ayu baru tersedar dia telah melewati kawasan anak-anak muda tadi bermain bola. Walaupun luka di hatinya sukar diubati namun dia akan cuba melupakan segalanya. encik rasa terganggu. Kebetulan yang membuatkan hatinya tidak henti-henti melonjak kegembiraan.“Lepas cuti ni jumpa balik lah… Bukannya saya nak pindah sekolah pun…” Dia senyum aje dengar aku cakap macam tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>